Beginners: Introductie

Beginners: Introductie


Automation is een nieuwe oplossing voor marketingautomatisering. Met deze oplossing kun je e-mails verzenden zodra een potentiële klant zich heeft aangemeld, een klant een aankoop heeft gedaan, enz. Je kunt ook opvolgen met je nieuwsbrief openers en clickers, enz. Met deze oplossing kun je heel gemakkelijk automations ontwerpen die zijn afgestemd op jouw activiteiten:

  • Stuur een e-mail na een abonnement op een nieuwsbrief
  • Stuur een speciale aanbieding op de verjaardag van een contact
  • Stuur een e-mail na een aankoop
  • Automatisch communiceren met je nieuwsbrief openers en clickers


Hoe werkt het?

Bouw aangepaste scenario's om herinneringen naar klanten en prospects te sturen en effectiever met hen te communiceren zonder voorafgaande installatie. Stel gerichte e-mails in op basis van het gedrag van je contacten. De gegevens worden automatisch geüpload naar onze tool zonder voorafgaande installatie:

  • Geüploade e-mailgegevens: volg deze op met je e-mailopeners en clickers. Je hoeft niets te installeren - alle gegevens worden automatisch geüpload naar onze Automation.
  • Geüploade gegevens van contactprofielen: gebruik attributen om je contacten te segmenteren op land, leeftijd, enz. Al uje standaard contactkenmerken en degene die je aan de tool hebt toegevoegd, kunnen in je workflows worden gebruikt.

Je kunt nog verder gaan door gebeurtenissen op locatie te gebruiken om je communicatie aan te passen. Je kunt vervolgens je workflows starten met een paginabezoek.

Als een contactpersoon bijvoorbeeld een product in de categorie "Schoenen" van je e-commerce-website heeft bezocht, kun je deze toevoegen aan de lijst "Geïnteresseerd in schoenen" en ze vervolgens enkele dagen na hun paginabezoek gerichte nieuwsbrieven of promoties sturen. Je hoeft alleen maar de Tracker te installeren - de installatie duurt slechts enkele minuten.



    • Related Articles

    • Wat zijn mijn e-mailinstellingen?

      Let op: Onderstaande is alleen van toepassing als u hosting ons afneemt en geen Microsoft 365 heeft. Hieronder vind je de algemene server-instellingen die van toepassing zijn voor je e-mailadres(sen). Inkomende e-mail (IMAP) Type: IMAP Server ...
    • Extra IP adres aanvragen

      Het is mogelijk op alle type verbindingen om extra IP adressen aan te vragen. Dit kan door een e-mail te sturen naar support@vanbraakict.nl of hier een ticket aan te maken.
    • Hoe moet ik de mail instellen op Thunderbird?

      In dit artikel leggen we uit wat je nodig hebt om het e-mailadres in te stellen op Thunderbird. De algemene mailinstellingen die je kan gebruiken voor Thunderbird zijn als volgt: Voor IMAP: Server inkomende mail: mail.je-domein-naam.nl Poort ...
    • Installatie Microsoft Office 2021 Home & Business voor Mac

      Bedankt voor het aanschaffen van de licentiecode voor Office 2021 Home & Business voor Mac.  Verwijder eerst alle oude Microsoft office versies om conflicten met activeren te voorkomen en maak voor de zekerheid eerst een back-up van uw gegevens, wij ...
    • Hoe log ik in op de webmail?

      Let op: Onderstaande is alleen van toepassing als u hosting ons afneemt en geen Microsoft 365 heeft. In dit voorbeeld laat ik je zien hoe je inlogt via cPanel, maar je kunt ook rechtstreeks inloggen op je webmail. Dit doe je door in je browser naar ...